Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Saturday, April 9, 2011

KURSUS PEMANTAPAN P&P SEJARAH BAGI GURU BUKAN OPSYEN

Kursus lagi....

Sudah tiga Sabtu berturut-turut bekerja.

Semalam hari Jumaat ambil cuti rehat uruskan hal peribadi yang 'urgent' (serupa tak cuti jugak)

Alhamdulillah semuanya setakat ni berjalan lancar.

Harap-harap tidak ada sebarang halangan besar lagi selepas ni.

Hari ini kursus Pemantapan P&P Sejarah bagi guru bukan opsyen. (Saya la tu...) sekaligus saya juga menjadi urusetia bahagian pendaftaran.

Macam-macam input yang dapat dipelajari daripada kursus kali ni.

Walaupun banyak bahagian saya paling tertarik dengan maklumat laman web yang boleh digunakan untuk carian maklumat tentang mata pelajaran sejarah. http://www.eduwebtv.com

Lepas ni insyaallah saya akan gunakan sepenuhnya laman web ni untuk mencari bahan-bahan P&P.

Bukan sejarah aje tau... macam-macam subjek ada.....

Kehadiran peserta kali ni memang agak ramai. Jadi bilik yang digunakan agak sesak.

Jom layan gambar......

Kak Gee n me...


Faizal... tahniah, nampak kurus sikit la.... hehehe..


Bersama cikgu Sabariah, cikgu Izzuddin dan Cikgu Aminudin

Penuh gaya dan perasaan... SEMANGAT! SEMANGAT!  Ye cikgu...



Terima kasihlah bagi saya kerepek ni...

No comments: