Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Sunday, July 22, 2012

Salam Takziah

Saya pernah mengeluarkan post Biografi Tokoh Guru dalam blog saya pada tahun lepas. Tokoh guru yang saya maksudkan ialah Tn. Hj. Suratman bin Jais. Rujuk link : http://sanggarilhamkreatif.blogspot.com/2011/03/v-behaviorurldefaultvmlo.html 

Tokoh guru yang saya tulis ceritanya itu telah pun kembali ke Rahmatullah pada 13 Julai 2012 yang lalu. Saya pernah berjanji untuk mengirimkan hasil penulisan saya sekiranya diterbitkan kepada arwah. Tetapi memandangkan saya jauh di perantauan saya tidak sempat menunaikan hasrat tersebut malah saya tidak tahu perkembangan artikel tersebut sama ada diterbitkan atau tidak.

Salam takziah saya ucapkan kepada keluarga arwah. Sesungguhnya pemergiannya merupakan kehilangan yang besar untuk kita. Semoga arwah di tempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman dan dikasihi-Nya. Insyaallah. Terima kasih kepada keluarga arwah yang telah memaklumkan saya berita ini.

Kepada pembaca blog saya sekalian, marilah kita sama-sama mengirimkan bacaan Al Fatihah untuk arwah Allahyarham Tn. Hj. Suratman bin Jais. Al Fatihah.


2 comments:

ogyep yummy mellow said...

Al Fatihah.... AMIN..

Salam Ramadhan... Selamat berpuasa..

ibh_sue said...

Takziah. Al- fatihah untuk arwah.