Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Sunday, March 28, 2010

Koleksi Ibuku

Ibu saya memang sangat meminati crocheting semasa dia muda-muda dulu. Disebabkan ibu saya isteri kepada seorang guru, maka banyak juga cikgu-cikgu yang menempah crochet daripada ibu saya. Malangnya saya langsung tidak mewarisi bakat tersebut. Crochet yang basic2 boleh lah (setakat tali air jadikan kotak2 tu... hu..hu.. hu...) Rasanya kelemahan saya ialah saya kurang kesabaran untuk membuat sesuatu benda terlalu lama. (pssttt pengetua... saya dah 10 tahun pegang spbt ni bole pencen tak? hi.. hi.. hi...) Kalau buat apa-apa tu terus nak pandai. Hinggakan ada sesetengah perkara saya belajar secara berundur. Tag line rakan blog saya sue "kalau nak pandai berjalan kena bertatih dahulu" menyebabkan saya terfikir kesilapan saya. Sebab, saya jenis terus nak berlari. Kalau tak berjaya berlari baru berlatih berjalan. Kalau berjalan pun tak lepas barulah belajar nak bertatih. 


Jom tengok buku mak saya! Buku ni dalam satu kotak ala-ala ensiklopedia la gitu....




1 comment:

...aida... said...

Testing... testing... testing...