Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Wednesday, January 26, 2011

Aku... Ibarat Dahan Tempat Berpaut...

Subuh-subuh lagi dah terkejut...

Si Tomei kucing kesayangan saya setiap pagi mesti  meleset-lesetkan badan, mengiau-ngiau dan memijak-mijak saya.

Bagusnya peranan Si Tomei ni bila dia buat macam tu hilanglah ngantuk.

Jadi bolehlah bangun awal buat apa-apa solat sunat yang sepatutnya...

Besar pahala si Tomei ni...

Tapi pagi ni hujan sangat lebat...

Tengah sedap-sedap tidur Si Tomei kejut macam biasa.

Entah macam mana tangan saya menolak Tomei dari katil..

Malang tak berbau bila Si Tomei dengan jayanya dapat mengawal dirinya daripada jatuh dengan berpaut di kaki saya...

Adoyaaaiiiiii..... Sakitnyaaaaa........

Kurang asam punya tomei....

So hukumannya... si Tomei tidur kat luar le malam ni...

Tomei! malam ni tidur dengan Tomot tau....


No comments: