Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Tuesday, June 21, 2011

Saya Nak Bagi Hadiah!!!!!

24 Jun ni besday saya...

Tinggal 3 hari je lagi....

Sempena besday saya ni, saya teruja nak bagi hadiah...(Tapi tak cari hadiah lagi)

Rasanya macam nak bagi buku tentang kraf @ jahitan @ sulaman @ yang seangkatan dengannya...

Kalau ada yang berminat nak dapatkan buku kraf percuma dari saya, cara-caranya...

1) Berikan ucapan selamat hari jadi kepada saya le... kat ruangan 'comment'

2) Menjadi Follower saya


Tu je......

Tarikh akhir : 24 Jun 2011 (Jam 23:59)

(3 Pemenang akan dipilih melalui cabutan bertuah dan akan diumumkan dalam entry seterusnya....)

9 comments:

SewLove said...

wah nurul org first yg comment nie
^ 0 ^ Happy becoming birthday kak... semoga dimurahkan rezeki dan sehat2 selalu

Nurul xlama lagi nak wat GA, nanti jemput2 la join ye..

chan said...

Happy Birthday Kak... Rasa2nya kali ni i akan bertuah seperti tahun lepas x???? minta mak akak yg cabutkan k!

eiela said...

happy birthday kak. semoga panjang umur, murah rezeki dan senyum sokmo. =)

Zulleen said...

first of all, saya nak ucapkan thanks coz anjurkan GA ni...

di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan
H.A.P.P.Y B.I.R.T.H.D.AY
kepada TEACHER AIDA pada 24 Jun 2011 nie...

Semoga dipanjangkan usia, dimarahkan rezeki dan berjaya dalam bidang yang diceburi...serta semakin KREATIF & INOVATIF dalam memajukan bisnes Sangkar Ilham Kreatif.
Insya-Allah....Amin.

Art Tea said...

Assalamualaikum wbt… :)

Buat K’Aida,

Happy birthday to you,
Moga akak makin ayu,
Juga bertambah maju,
With the blessing of Allah on you.

Ceria-ceria sokmo yek! :)

zaza said...

hepi beday yer Aida..semoga dimurahkan rezeki dan gembira di samping insan2 tersayang..

Anonymous said...

Dengan ucapan
Semoga dikurniakan iman yang sempurna,
akhlak yang terpuji,
pekerti yang mulia,
umur yang bermanafaat,
rezeki yang halal,
ilmu yang berguna,
jodoh yang membahagiakan,
hidup yang dirahmati di dunia dan di akhirat....
SELAMAT HARI LAHIR....

chegu iz said...

Salam kak Aida...selamat hari lahir kak...semoga akk lebih sabar, tabah, cekal dalam mengharungi kehidupan yang mendatang bersama insan-insan tersayang. Saya suka semangat dan kekuatan akk..semoga Iddin sentiasa menyayangi akk dan menjadi pendorong kejayaan akk...Mudah2an Allah limpahkan kebahagiaan, rezki dan umur yg berkat pada akk sekeluarga..miss u kak..(izma)

norzihan said...

Selamat Hari Lahir yang ke.....?
Semoga Allah tambah rezeki dan tambah ilmu yang bermanafaat.
Kalau dah kaya jangan lupa kekawan yang memerlukan ya!!!