Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Friday, December 7, 2012

Entry Craft ?

Rindu sangat-sangat sebenarnya nak bercraft. Rindu serindu rindunya.....

Sampai tak tau entry ni nak letak tajuk apa... Sebab saya tetap tak post apa-apa tentang craft pun kali ni.

Ingatkan jadi suri rumah sepenuh masa ada banyak masa nak buat macam-macam rupa-rupanya tak jugaa.

Heh, jual Corelle sempat pulak! Macamana saya boleh terjual Corelle pulak ni? Hampir2 blog ni jadi blog pinggan mangkuk. Rasanya sempat lagi diselamatkan blog ni. Mudah-mudahan...

Sebenarnya saya ada banyak projek craft yang saya naaaaakkk buaaatttt! (kena beri penekanan skit...) Tapi saya belum sempat nak realisasikannya. Entah macamana sejak duduk di bumi uncle Sam ni hobi saya bertukar 360 darjah. Dulu saya selalu blog walking kat blog craft... tapi sekarang... saya hari-hari blog walking kat blog resepi. Especially blog Mat Gebu. Hari-hari tau... Dulu.... adalah jugak.... tak pernah! Heh! heh! heh!

Walaupun saya tak sempat bercraft sekarang ni.... tapi dalam setiap masakan saya, saya tetap terapkan unsur-unsur craft.... Percayalah sayang... Tak percaya, tengok gambar kat bawah ni.. ha ni salah satu projek seni yang dikongsikan bersama anak saya Iyddin... ok lah kan... kira ilham kreatif lah jugak ni kan. :) 







No comments: