Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Friday, January 15, 2010

Cenderamata Hari Guru!

Saban tahun 16 Mei merupakan hari yang disambut dengan penuh meriah di mana-mana sekolah pun di negara ini. Pada hari ini anak-anak murid yang dididik selama ini berpeluang meluahkan rasa terima kasih terhadap guru-guru yang telah mendidik mereka. Hari Guru juga disambut dengan meriah di sekolah saya di SMK Seri Lalang Kluang, Johor. Bersempena sambutan Hari Guru yang lalu, saya telah memberikan idea kepada para pelajar saya yang juga merupakan ahli Kelab SPBT sekolah saya, untuk menghasilkan sendiri cenderamata kepada guru-guru. Saya bebaskan mereka untuk menghasilkan cenderamata tersebut di samping memastikan harganya berpatutan dengan budget kelab. Inilah hasil kerja tangan pelajar-pelajar saya ahli Kelab SPBT SMK Seri Lalang. Tahniah diucapkan kepada anda semua kerana anda memang seorang yang kreatif!







No comments: