Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Wednesday, January 27, 2010

Projek terkini...

Bila cuti sekolah dah habis terpaksa lah jugak saya melambatkan sedikit (macam banyak je sebenarnya...) kerja-kerja hobi saya ni. Tapi bila dah kata minat paling tidak saya peruntukkan masa 1 jam sebelum tidur untuk menyulam ni. Walaupun tak secantik mana, tapi puas hati bila dapat pegang jarum dan riben ni. Sebab tu bila melayari blog-blog tertentu seperti blog diari ann, cheq sue , butik riben, ribbon embroidery dll sampai terleka sebab terkagum melihat kreativiti mereka. Buku sulaman reben saya yang hilang tu pun rasanya buku hasil tulisan pn. ann. Memang segan nak dibandingkan dengan blog saya yang serba sederhana ni. Kali ni saya cuba buat sulam timbul pulak. Jenuh jugak nak jadikan batang pokok tu pada mulanya. Sebab tak pernah belajar... Last-lastnya buat suka hati, janji macam batang pokok... hi.. hi.. hi.. Bunga tu pun first time buat jadi kelopaknya agak haru birulah jugak. Projek ni baru separa siap. Inilah rupanya sulam riben saya kali ni...


Inilah kaedah buat batang pokok suka hati tu...


Gambar blur.. lah pulak.



Macam nak tukar warna bunga je... suram sangat.
 











myspace layout codes

No comments: