Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Friday, April 23, 2010

Car accessory.


Hari ini saya bereksperimen dengan beberapa item yang saya beli di PISB Air Hitam untuk menghasilkan hiasan kereta (hiasan gantung-gantung). Hiasan ini pun sesuai dijadikan sebagai doorgift kepada tetamu atau cenderahati. Tak lama menghabiskan masa di situ walaupun sangat menarik untuk memerhatikan barang-barang yang ada di situ lama-lama. Bagi rakan-rakan yang belum pernah ke Johor, kawasan Air Hitam ni merupakan antara kawasan popular untuk membeli belah terutamanya barang-barang untuk aksesori perkahwinan, tembikar, bantal-bantal hiasan, kerepek dan sebagainya. Jadi kalau berkesempatan ke Johor janganlah lepaskan peluang ke sini ye. Kalau tak membeli pun cuci-cuci mata pun seronok jugakan. 





Semalam juga saya sempat menyiapkan tempahan teddy dalam tulisan Cina tempahan rakan saya.









No comments: