Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Sunday, April 25, 2010

My first Swap with Kham Joe

"Mama, ada orang pos hantar baranglah mama. Mesti dari kawan mama ni."

Alhamdulillah... projek swap kami yang pertama berjalan lancar. Tak sabar rasanya nak balik ke rumah, malangnya semalam ada aktiviti mengecat kelas terpaksalah balik lambat walaupun hari Sabtu.

Bila sampai di rumah terus saya buka parcel kiriman daripada rakan blogger saya Kham. Wah... terujanya.... Memang cantik sangat! Suka sangat! Haruman potpourrinya menghilangkan terus rasa letih bekerja sepanjang siang tadinya. Kerja tangan Kham memang ekslusif dan kemas. Sesuai sangat dijadikan door gift @ cenderamata. Terus terang saya katakan kualitinya setanding di kedai berjenama "lovely lace".


Kham telah mengirim 3 sachets potpourri dan salah satunya ada nama saya. Rasa special sangat! Sachet yang kosong tu untuk rakan saya sebab dia berkenan sangat nak tengok sample yang Kham buat. Terima kasih banyak2 kham. Kham ni memang seorang yang tidak berkira dan kedekut ilmu. Semoga terus dimurahkan rezeki...


Ini yang saya kata special tu. Siap ada nama saya lagi. Apatah lagi warnanya pink...
Love it so much!


Yang warna hitam ni pun nice sangat. Simple tetapi nampak ekslusif.

Jadi kalau ada sapa-sapa yang berminat dengan produk Kham silalah ke blog http://khamjoedesign.blogspot.com atau call/sms Kham (0133943103) atau e-mel kham_joe@yahoo.com / khamjoe@gmail.com atau boleh juga tinggalkan message di box facebook:khamsaini johari.

Semoga ukhuwah yang terjalin ini berpanjangan hendaknya...







No comments: