Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Tuesday, April 20, 2010

Projek Kerja sama-sama

Hai... Salam semua....

Sudah beberapa hari ni saya bekerja sama-sama dengan projek cikgu Zihan. Semenjak dua menjak cikgu Zihan nak dapat menantu sedara ni (bakal suami anak sedara) macam-macam benda dia nak buat. Tu belum dapat menantu betul-betul tu... Mesti gempaq persiapannya nanti ni kan? 

Kali ni cikgu Zihan berkenan benar dengan projek rakan blogger saya kham joe tentang potpourri sachet tu. Cuma kata dia " akak part jahit tu suka la, tapi part bubuh aksesori tu yang lemah tu..." Ha.. kebetulan sy ni part menjahit agak kureng semenjak mesin jahit saya kene virus.(VIRUS 'RM') hi.. hi.. hi... So saya mem"volunteer"kanlah diri bubuh aksesori tu... Memang minat bab2 penambahan & pengubahsuaian kerja orang ni! (mcm bagusss jek kan...)

Jadi, kali pertama kak Zihan bawak sample yang dia jahit tu, saya pun selongkarlah laci meja guru saya lalu terjumpalah bunga-bungaan yang ala-ala sesuai. (Eh... meja saya ke meja kak Zihan ekk?) Lalu menggunakan konsep pandu puteri ketika dalam kesusahan maka saya pun gunakanlah sesuatu untuk melekatkan bunga tersebut, mengikat dan membuncitkan sachet tu. Inilah hasilnya...


Bila blog ni siap ditulis baru ku teringat pesanan kak Zihan suruh beli tali untuk beg tadi.  Alamak sorry terlupa... esok ye...














myspace layout codes

   



No comments: