Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Friday, March 23, 2012

Kelas Dekorasi kek sesi terakhir..

Tak mo cerita panjang-panjang...

Kelas dah tamat.

Cikgu pun dah pindah ke Texas.

Tak dapat nak buat entry sesi ke tiga sebab takde gamba. Kamera lupa nak tukar bateri.

Gambar yang ni pun snap kat rumah lepas kelas.

Kek ni jadi tak berapa licin sebab masa pindahkan kek tu tak de alas keras. So icingnya jadi retak-retak sikit.

Jenuh nak buat bunga ros tu sebab tangan masih keras. Masa pun terhad.

Jadi tepek ajelah seadanya... OK tak rupa kek ni? hehehe... :) Bolehlah kan untuk first timer macam saya ni.

Sebenarnya kalau nak jadikan ros tu lebih cantik kena tambah satu jenis bahan lagi dalam bancuhan icing tu. Kita panggil dia icing gel. Barulah bunganya nampak smooth aje. Yang ni saya tak bubuh icing gel tu sebab cikgu tak pesan awal2 suruh beli.

1 comment:

ibh said...

Aslmkum Kak.
Ok la tu..cantikk. Cuba kalo sue tu, kompem comot..hehehee