Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Saturday, March 24, 2012

Maternity Back Belt dan Festival Cherry Blossom

Sebulan dua ni saya memang agak merana sakit pinggul.

Perut takde la besar mana sangat.

Tapi bila dah umur 30-an ni terasa la juga ketidakselesaannya tu bila preggy.

So kelmarin tanya kat doktor cara nak atasi masalah sakit pinggul ni.

Doktor cadangkan saya beli sejenis bengkung ni khas untuk ibu mengandung.

Alhamdulillah.... Memang berkesan. Bila dah try saya terus tak mau bukak.

Hilang terus sakit pinggul dan kaki saya.

Bengkung ni ada macam-macam jenis. Tapi saya ambik yang paling murah dan senang nak dipakai.



Apalagi lepas pakai bengkung terus suami bawak saya pergi tengok Festival Cherry Blossom kat DC. Kalau tak saya memang tak berapa nak larat jalan jauh-jauh ni.

Subhanallah... cantiknya...

Festival ni sempena 100 tahun sambutan Cherry Blossom kat tempat ni.

Masa jalan-jalan kat Festival ni sempat bersembang dengan sorang perempuan mat salleh yang menjadi peminat Sheila Majid. Siap dia nyanyi lagi lagu "Antara Anyer dan Jakarta"...Gembira sungguh dia.

Katanya dulu dia pernah duduk di Jakarta. Sanggup turun ke KL nak tengok konsert Sheila Majid.

Jom cuci mata tengok Festival ni  dan bunga-bunga yang sedang berkembang sempena musim bunga ni.



















No comments: