Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Monday, May 17, 2010

Hadiah cabutan bertuah...

Bungkusan yang ditunggu-tunggu dah sampai. Jeng... jeng... jeng... saje bagi alamat sekolah nak bagi jeles kat kawan-kawan.. hihihi.

Tak sangka saya menang cabutan follower bertuah giveaway zhaneezcraft. Apa pun saya anggap ini rezeki Hari Guru yang disambut di sekolah saya hari ini. Terima kasih zhaneez. Craft yang Zhaneez hasilkan memang kreatif. Suka sangat dapat gift yang comel-comel ni. Bila kita jadi crafter selalunya kita tak buat craft unbtuk diri sendiri sebab mengutamakan permintaan orang lain dulu. Jadi saya memang tak sempat nak buat keychain untuk diri sendiri. Keychain yang saya buat masa mula-mula berjinak-jinak dengan felt craft dah hampir lunyai dah. So bila dapat hadiah dari Zhaneez ni ibarat orang mengantuk disorongkan bantallah ni. Yeay!!!!







No comments: