Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Monday, May 10, 2010

Keputusan Contest : Teka Umur Ibu Saya.

Salam ceria rakan-rakan semua. Tepat pukul 12.00 tengah malam tadi saya telah menutup secara rasminya pertandingan meneka umur ibu saya. Terima kasih diucapkan kepada rakan-rakan yang sudi menyertai pertandingan ini walaupun hadiah yang ditawarkan tak seberapa adanya. Jadi tak nak berlengah lagi... nak tau keputusannya????
v
v
v
v
v
v
v

-TIADA PEMENANG...-

Emm... nampaknya tiada peneka yang dapat meneka dengan tepat mahupun sipi-sipi umur ibu saya. Takpe-takpe, jangan bersedih... Insyaallah saya akan membuka lagi pertandingan ini pada hujung Mei ini kerana harijadi ibu saya jatuh pada 30 Mei ini dengan hadiah yang lebih baik daripada tawaran kali ini. Rakan-rakan yang dah mencuba nasib dalam pertandingan kali pertama ini, masih boleh joint lagi nanti. OK lepas ni bolehlah simpan strategi awal-awal ye....










myspace layout codes



No comments: