Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Saturday, May 8, 2010

Selamat Hari Ibu Semua

Pagi-pagi lagi sue dah bagi kad ucapan selamat hari ibu. Sebenarnya awal-awal lagi dah nampak kad tu, tapi sebab nak siapkan kad balasan tu yang lambat nak ambik tu. Terima kasih sue....


Bersempena hari ibu yang bakal disambut esok, saya juga ingin mengucapkan SELAMAT HARI IBU  kepada bonda saya yang tercinta iaitu NORLIAH BINTI ASMAWI. Semoga bonda terus dirahmati Ilahi dan dikurniakan kesihatan yang terbaik. I LOVE U MOTHER. MUUUUAAAHHHH!!

 
Gambar mak saya ni saya ambil hujung tahun lepas semasa kami
ke Cameron Highland.

Buat rakan-rakan blogger, follower atau silent reader yang bergelar ibu atau bakal bergelar ibu sudi-sudikanlah terima kad ucapan hari ibu khas daripada saya untuk rakan-rakan semua.









No comments: