Sanggar Persahabatan

JOM SHOPPING DI KEDAI SAYA!!

Kongsi Cerita

get this widget here

Saturday, May 29, 2010

Pin Cushion


Pin cushion dalam gambar di atas sebenarnya item tambahan khas untuk pemenang-pemenang giveaway saya nanti. Setiap kategori akan dapat satu pin cushion. Seronok buat pin cushion paten ni. Insyaallah dalam post akan datang saya akan buat tutorialnya.



Menyebut tentang giveaway saya yang sedang berlangsung sekarang,... kategori 1 masih belum ada peserta yang dapat menjawab dengan tepat. So peluang masih terbuka luas lagi bagi sesiapa yang ingin mencuba. Bagi yang telah mencuba, ... saya beri peluang sekali lagi untuk meneka umur ibu saya. Kalau selepas ini ada beberapa peserta yang dapat jawab dengan tepat,.. peserta yang mula-mula memberikan jawapan yang betul akan dikira sebagai pemenang. Wah.... saya yang berdebar-debar ni... siapa yang teka betul ye...???  OK sesiapa yang nak cuba, check post giveaway saya sebelum ini dan letakkan jawapan dalam ruangan komen.





No comments: